نرگس محمدی برای مرخصی درمانی از زندان اوین آزاد شد
نرگس محمدی، زندانی سیاسی و برندهٔ نوبل صلح سال ۲۰۲۳، به دنبال وخامت حال جسمانی و برای انجام مراحل درمانی از زندان اوین آزاد شد

← برای متن کامل، اینجا کلیک‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.