بیگی نژاد: باید از طب های مکمل در کنار سایر اقدامات درمانی کرونا بهره گرفت
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در کنار تلاش برای کشف درمان و واکسن بیماری کرونا باید از طب های مکمل نظیر گیاهان دارویی و طب سنتی نیز استفاده کنیم.

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بالا رفتن آمار مبتلایان و فوت شدگان براثر ابتلا به کرونا، بیان کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا معیشت اقشار مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. در شرایط کنونی احتیاج داریم تا همه مردم دست به دست هم داده و کسانی که مشکلات بیشتری دارند، مشکلشان را حل کنیم. نباید بگوییم من خودم مشکل دارم و از کنار دیگری بگذریم بلکه افرادی که مشکلاتشان کم تر است باید به افرادی که مشکلات بیشتری دارند کمک کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز عده ای تحت تاثیر شیوع گسترده این ویروس در تامین نیازهای روزمره خود نیز با مشکل مواجه هستند فلذا ما باید دست به دست هم داده و مشکلات را حل کنیم. به عبارت دیگر به یک خیزش ملی از سوی مردم نیاز است. از سوی دیگر در بحث درمان هنوز هیچ واکسن و درمان قطعی برای این بیماری کشف نشده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: برهمه ما لازم است تا پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنیم و به عنوان یک مسئولیت به آن بنگریم. از سوی دیگر در کنار تلاس برای کشف درمان و واکسن این بیماری باید از طب های مکمل نظیر گیاهان دارویی و طب سنتی نیز استفاده کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: آمار فوت شدگان بر اثر این بیماری متاسفانه روز به روز در حال افزایش است. هم مردم باید پروتکل ها را با جدیت دنبال کنند و هم حوزه درمانی کشور باید برای درمان این بیماری با قدرت حرکت کنند. استفاده از طب های مکمل نیز باید برای درمان بیماران دنبال شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.