ماسک عضو ثابت صورت‌مان باشد
در حال حاضر ۱۵۳ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، همچنان رعایت اصول اولیه مبارزه با کرونا اعم از استفاده صحیح از ماسک، رعایت آداب تنفسی و پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از پیک چهارم این بیماری در استان بسیار حائز اهمیت است.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۹ اسفندماه) ۱۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند. در ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۹ مورد بوده است.

از زمان شیوع کرونا تاکنون بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۱۹ هزار و ۸۵۲ نفر و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۶۹۶۲ مورد بوده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۹ هزار ۷۶۹ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه یک بیمار کرونایی دیگر نیز طی شبانه‌روز گذشته در استان زنجان، جان خود را از دست داد. از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران فوت شده در استان به ۱۱۶۴ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۷۵۵ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۶ هزار و ۷۳۱ مورد بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.