والدین نگران نباشند، حضور دانش‌آموزان در مدارس اجباری نیست
استاندار کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مدارس برای کلاس اولی‌ها و دومی‌ها از ابتدای بهمن براساس تصمیم ستاد کرونا، گفت: والدین نگران نباشند، زیرا حضور دانش‌آموزان در مدارس اجباری نیست.

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، حضور دانش آموزان در مدارس کاملا اختیاری بوده و هیچ اجباری در کار نیست و خانواده‌ها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

بازوند در ادامه با ابراز نگرانی از افزایش آمار تست های مثبت کرونا، گفت: براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی متاسفانه آمار تست‌های مثبت کرونایی دوباره رو به افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند، بی گمان استان گرفتار موج چهارم اپیدمی کرونا می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر وضعیت این بیماری در استان حاد شود، مجبور هستیم برای حفظ سلامت مردم دوباره محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی را برقرار کنیم و این شرایط به ضرر اقتصاد استان خواهد بود.

بازوندبا قدردانی از مردم به خاطر رعایت مناسب پروتکل ها در طرح هوشمند ممنوعیت و محدودیت‌های کرونایی، گفت" شرایط خوب این ایام محصول این همکاری‌ها است و انتظار داریم این همکاری تداوم داشته باشد تا دوباره به روزهایی که آمار مرگ و میر و بستری بیماران کرونایی در استان بالا بود، برنگردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.