افزایش آمار موارد مثبت کرونا در مشهد
رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مراجعات به مراکز خدمات جامع سلامت و همچنین موارد مثبت کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه در حال افزایش است.

زهرا نهبندانی با اعلام این خبر بیان کرد: متاسفانه هشدارهایی که بارها از سوی خادمان حوزه سلامت داده شده هنوز جدی گرفته نشده و بابت وضعیت فعلی با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در کشور به شدت نگرانیم.

وی از مردم خواست با حساسیت نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند، تا بتوانیم سال جاری را به سلامت به پایان برسانیم.

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر ۴۰ مرکز خدمات جامع سلامت به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه خدمات رسانی می‌کنند.

نهبندانی با بیان اینکه۲۲ مرکز خدمات جامع سلامت درمناطق پنجگانه مشهد و دیگر مراکز در شهرستان‌های زیر پوشش به صورت ویژه در حوزه کرونا به مراجعین خدمات رسانی می‌کنند، تصریح کرد: در این مراکز علاوه‌بر افزایش تیم‌های مراقب سلامت و پزشکان، زمان فعالیت نیز تا ساعت۲۱ تعیین شده است.

به گزارش وبدا، وی با اشاره به اجرای برنامه نظام ارجاع بیماران کرونایی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا به عنوان سطح یک خدمات محسوب می‌شوند و در صورت نیاز به خدمات تصویربرداری از طریق این مراکز بیماران به سطح دو و در نهایت در صورت نیاز به بستری به سطح سه و بیمارستان‌ها ارجاع می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.