۸۰ درصد همدانی ها ماسک می زنند
فرماندار همدان با بیان اینکه خوشبختانه ۸۰ درصد مردم شهرستان به استفاده از ماسک اقدام می کنند، گفت: امیدواریم با رعایت سایر توصیه ها به ویژه پایان دادن به رفت و آمدهای خانوادگی شاهد روند کاهشی شیوع ویروس و سیر نزولی کرونا باشیم.

حسین افشاری سه شنبه ۲۷ آبان در مراسمی با حضور رئیس و تنی چند از کارکنان مرکز بهداشت شهرستان همدان از تلاش های کادر بهداشت و درمان قدردانی کرد و با گرامیداشت یاد دو شهید گرانقدر مدافع سلامت که اخیرا به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، یادآور شد: کادر بهداشت و درمان ما ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه و مقابله با این بیماری منحوس ایفای وظیفه می کنند.

وی از اجرای مجدانه محدودیت های جدید کرونایی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: محدودیت های جدیدی از ابتدای آذرماه در زمینه تجمعات، اصناف و ترددها پیش بینی شده که با جدیت به مرحله اجرا درخواهد آمد.

افشاری با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش مشارکت مردم در این باره تصریح کرد: از مردم عزیز و شریف همدان درخواست داریم در جهت حفظ سلامت خود و خانواده و همنوعان ملاحظات ابلاغی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۸۰ درصد مردم شهرستان به استفاده از ماسک اقدام می کنند، اضافه کرد: امیدواریم با رعایت سایر توصیه ها بویژه پایان دادن به رفت و آمدهای خانوادگی شاهد روند کاهشی شیوع ویروس و سیر نزولی بیماری باشیم.

در این دیدار با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش های ۱۰ نفر از نیروهای بهداشتی و درمانی شهرستان همدان قدردانی به عمل آمد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.