مساعدت ۳۰ میلیون تومانی خیرین سلامت ملایر به بیماران سرطانی
رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از واریز حدود ۳۰ میلیون تومان مساعدت مالی خیرین به ‏بیماران سرطانی طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: فعالان این حوزه در راستای کاهش آلام ‏نیازمندان همچنان تلاش می کنند.‏

دکتر عباس آذرهمایون در گفتوگو با ایسنا، به فعالیت های مجمع خیرین سلامت ملایر در آبان ماه اشاره و خاطرنشان کرد: ۳۱ میلیون تومان از سوی خیرین «پروین مهدیان» به نیابت از شادروان «محمود تویسرکانی» و «زهرا فرجی» به نیابت از شادروان «حسن رضا فرجی» و شادروان «سکینه مؤمنی» به نیابت از شادروان «یعقوب مؤمنی» برای تهیه تجهیزات پزشکی واریز شد.

وی به مساعدت مالی خیرین به مبلغ ۲۱ میلیون تومان به منظور تهیه کپسول اکسیژن، واریز دو میلیون تومان برای ذبح گوسفند، واریز سه میلیون تومان برای تهیه سبد کالا، مشارکت های مربوط به قلک ها و واریزی به منظور مبارزه با کرونا به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان در طول یک ماه گذشته اشاره کرد.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در رابطه با عملکرد واحد مددکاری با بیان اینکه در آبان ماه ۷۲ بیمار نیازمند به مجمع خیرین مراجعه کردند، یادآور شد: ۱۳ بیمار نیازمند به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند.

وی به مساعدت سه میلیون تومان بابت پرتودرمانی و شیمی درمانی دو بیمار نیازمند و پرداخت مبلغ شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه تهیه دارو به هفت بیمار نیازمند اشاره کرد و افزود: همچنین مبلغ سه میلیون تومان کمک هزینه ایاب و ذهاب به بیماران برای انجام پرتودرمانی پرداخت شد.

آذرهمایون با بیان اینکه در طول ماهی که گذشت، وسایل توانبخشی شامل کپسول اکسیژن، ویلچر، واکر، تشک مواج و ساکشن در اختیار ۳۶ بیمار نیازمند قرار داده شد، اظهار کرد: پنج میلیون تومان وام قرض الحسنه نیز به یک بیمار نیازمند اعطاء شد.

وی بیان کرد: تهیه ایزی لایف برای سه بیمار نیازمند، تهیه سیسمونی برای خانواده بیمار نیازمند و تهیه جهیزیه برای خانواده بیمار نیازمند سرطانی از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در طول آبان ماه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث تجهیزات پزشکی نیز خیرین حوزه سلامت ملایر پای کار بودند، گفت: اهدای یک دستگاه کپسول اکسیژن به نیابت از شادروان «حسین حیدری فر»، اهدای یک دستگاه کپسول اکسیژن از طرف «اشرف السادات زگردی»، اهدای یک دستگاه کپسول اکسیژن از طرف دکتر «اصغر هندی»، اهدای یک عدد واکر چرخ دار از طرف «حبیب الله زرگران»، اهدای یک دستگاه کپسول اکسیژن به نیابت از شادروان «عزت السادات ذهبی حسینی»، اهدای یک دستگاه کپسول اکسیژن به نیابت از شادروان «ملک آراء فرخی»، اهدای یک دستگاه کپسول اکسیژن به نیابت از شادروان «محمدحسین فرخی» و تهیه پنج دستگاه کپسول اکسیژن از محل مساعدت جمعی از خیرین بزرگوار در این بخش رقم خورد.

آذرهمایون به افتتاح بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین(ع) به همت خیرین بزرگوار زنده یاد «محمد وکیلی، بتول جعفری و فاطمه جعفری» و تجلیل از خیّر بزرگوار و بهره برداری از تجهیزات پزشکی و اداری بخش فیزیوتراپی اهدایی خانواده صالحی به نیابت از زنده یاد «ثریا صالحی» و تجلیل از خانواده خیّر اشاره کرد.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در بحث فعالیت های مربوط به پیشگیری از کروناویروس، ۱۰ هزار عدد ماسک به ارزش هفت میلیون تومان به منظور توزیع در بین بیماران نیازمند توسط خیرین تهیه شد.

وی به انجام خدمات پرستاری رایگان در منزل بیماران نیازمند اشاره کرد و یادآور شد: در طول ماهی که گذشت، جلسه کمیته تجهیزات پزشکی با حضور اعضاء و تصمیم گیری در زمینه واریزی خیرین و بررسی نیازهای ضروری مراکز بهداشتی و درمانی برگزار و درباره پروژه های ساخت و ساز مراکز درمانی خیرین به ویژه پروژه هایی که در حال احداث هستند، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.