مناقشات وزارت بهداشت در شرایط حساس کنونی به مصلحت نیست
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایطی که کشور با بیماری فراگیر کرونا دست و پنجه نرم می کند جامعه بزرگ پزشکی که در صف مقدم مبارزه با این بیماری هستند با کنار گذاشتن اختلافات و مناقشات شان و جایگاه خود را حفظ کند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد حق شناس در دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عرض سلام و تشکر به محضرجامعه بزرگ پزشکی ایران و کادر سلامت که در این روزها و در این ایام در صدر اول مقابله با این بیماری تلاش می کنند، متاسفانه خبرهای بد اختلافات و مناقشات در بین کادر درمان و بهداشت و آموزش پزشکی پیش آمده که قابل قبول نیست.

وی افزود: درشرایط و روزگاری که جامعه در تب و تاب ناشی این همه گیری است حداقل در این وزارتخانه که مسولیت فرماندهی مقابله با این ماجرا را دارد، شهروندان تحمل شنیدن این خبرها و اختلافات را ندارند.

وی با تسلیت فوت یکی از همکاران در شهر سالم در منطقه ۱ شهرداری بر اثر کرونا ادامه داد: در جامعه پزشکی در صف اول ما شاهد هستیم نزدیک به ۴۰۰ نفر از عزیزان کادر درمان را از دست داده ایم و ادامه و روند این اختلافات به نفع جامعه ما نیست و خبر خوبی برای جامعه ما نیست وهمه ما را نگران کرده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم این جامعه در این دوران بحرانی بتواند جایگاه خود رو حفظ کندو عزیزانمان در کادر درمان و ستاد به این مهم برسند. هدف من از این تذکر در ابتدا تشکر از جامعه پزشکی و کادر درمان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.