۶ تیم بر رعایت محدودیت‌های کرونایی در کرمانشاه نظارت می‌کنند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: شش تیم نظارتی در شهر کرمانشاه بر اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی نظارت خواهند داشت.

حسین خوش اقبال اظهار کرد: طرح اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی از بامداد روز شنبه(اول آذر) در استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت مردم است، به برخی محدودیت‌هایی که اعمال می‌شود اشاره کرد و گفت: مساجد و اماکن متبرکه در این دوهفته تعطیل کامل می‌باشند و انتظار همراهی ائمه جمعه و روحانیون را در اجرای این طرح داریم.

خوش اقبال افزود: خروج و ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای با وضعیت قرمز، گفت: این محدودیت‌ها بخاطر تاثیر شب نشینی ها و دور همی‌های خانوادگی در بالا رفتن آمار کرونا است و این ممنوعیت از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه خواهد داشت.

خوش اقبال با اشاره به تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در شهرهای قرمز، گفت: در طرح محدودیت ها قرار نیست هیچ کارخانه و واحد تولیدی تعطیل شود و جابجایی شاغلان در کارخانجات به شهرهای دیگر با تایید لیست توسط صنعت معدن و تجارت بلامانع است.

وی با بیان اینکه توقع می‌رود مردم در این دوهفته نهایت همکاری را داشته باشند، گفت: کمک‌هایی برای افراد آسیب‌پذیر جامعه درنظر گرفته شده است.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به وضعیت نامناسب استان بلحاظ کرونا، گفت: ورودی بیماران به بیمارستانها بیش از خروجی‌ها شده و این وضعیت اگر ادامه یابد خستگی شدید کادر درمان و افزایش فوتی را خواهیم داشت.

خوش‌اقبال گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل ها زحمات پرستاران و کادر درمانی را قدر بدانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.