خدادادی: ۱۱ میلیون نفر کارت اعتباری دریافت می‌کنند
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیاتی از جلسه غیرعلنی پارلمان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز سه‌شنبه ۱۷ مهر قوه مقننه با اشاره به این نشست گفت: در این نشست محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی درباره بازار ارز و مسائل کلان اقتصادی کشور به نمایندگان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی درباره بسته حمایت دولت از دهک‌های پایین جامعه به نمایندگان ارائه کرد، ادامه داد: آقای نوبخت در این جلسه اعلام کرد به زودی ۱۰۰ هزار تومان کارت اعتباری به ۱۱ میلیون نفر ارائه خواهد شد تا از فروشگاه‌های زنجیر‌ه‌ای خرید کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این ۱۱ میلیون نفر به گفته نوبخت تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام و برخی نهادهای حمایتی هستند که مجموعا ۶ نهاد می‌شوند.

بررسی بسته حمایتی دولت با حضور نوبخت در جلسه غیرعلنی مجلس خدادادی با بیان اینکه آقای نوبخت در این جلسه اعلام کرد حدود ۲۳۰ هزار میلیارد تومان تاکنون سبد کالا به اقشار پایین جامعه ارائه شده است، گفت: در این نوبت که بزودی انجام می‌شود حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان به اقشار پایین جامعه داده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.