افزایش بستری‌های کرونا نگران کننده است
استاندار کرمانشاه گفت: افزایش تعداد بستری‌های کرونا در هفته گذشته بسیار نگران کننده است و احتمال دارد وارد پیک چهارم بیماری کرونا شویم که بسیار خطرناک است.

هوشنگ بازوند، امروز(چهارم بهمن) در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا به روند افزایشی تعداد بستری های استان اشاره کرد و افزود: متأسفانه آمار بستری ها از ۱۳۰ نفر به ۱۷۰ نفر رسیده و در اگر توصیه های بهداشتی رعایت نشود خسارات زیادی ایجاد می شود و علاوه بر به خطر افتادن جان مردم، مشکلات معیشتی هم ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: در هفته های گذشته بارها هشدار دادیم و از مردم خواهش کردیم و تقاضا داشتیم که توصیه های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا عملاً سیرنزولی متوقف شده و تعداد مبتلایان و بستری ها رو به افزایش است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گزارش های ستاد ملی کرونا احتمال ابتلای کودکان و نوجوانان را در برخی استانها پیش بینی کرده، خاطرنشان ساخت: این روند جدید در رده های سنی پایین علایم داشته و بیمار بستری می شود و ساده انگاری شرایط علاوه بر ورود به پیک چهارم سبب افزایش مرگ و میرها مانند کشورهای اروپایی می شود.

بازوند در ادامه بر لزوم مشارکت بیشتر و همدلی و همراهی گسترده تر برای مبارزه با کرونا تأکید کرد و گفت: راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا در تغییر رفتار مردم و رعایت توصیه های بهداشتی است و اگر رعایت نشود مطمئنا محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی شامل ترددها و تعطیلی مشاغل را اجرا خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.