آخرین آمار مبتلایان کرونا در مناطق تحت‌پوشش علوم پزشکی سمنان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر ضرورت توجه بیش از پیش به پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: شمار مبتلایان قطعی در شهرستان‌های شش‌گانه تحت پوشش دانشگاه از مرز ۱۷ هزار و ۶۷۰ بیمار نیز گذشته است.

دکتر نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۶۷۵ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از ۸ الی ۹ اسفند ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند .

دانایی اضافه کرد: با شناسایی و بستری این بیماران جدید مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۶۴۲ نفر رسیده است .

دبیر ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ۱۳ هزار و ۳۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به صورت سرپایی در استان شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به سه هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.