احتمال مواجهه با کمبود تخت بیمارستانی در دزفول
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به به روند صعودی بیماری و محدودیت خدمات درمان گفت: در صورتی که بار مراجعه افزایش یابد و تعداد بیماران، مازاد بر ظرفیت شود؛ ممکن است با کمبود تخت مواجه شویم و بیماران خدمات درمانی مناسب را دریافت نکنند.

دکتر عبدالکریم فیروززاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان گنجویان دزفول، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت بیمارستان گنجویان دزفول تکمیل شده است و همچنان شاهد مراجعه بیماران به بیمارستان هستیم و ارائه خدمات به بیماران در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به وضعیت پیک جدید بیماری در خوزستان، از مردم می‌خواهیم هشدارها را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را با دقت رعایت کنند تا درگیر کرونا و بیمارستان نشوند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: با توجه به روند صعودی بیماری و محدودیت خدمات درمان، در صورتی که بار مراجعه افزایش یابد و تعداد بیماران، مازاد بر ظرفیت شود؛ ممکن است با کمبود تخت مواجه شویم و بیماران خدمات درمانی مناسب را دریافت نکنند.

فیروززاده گفت: اکنون نگرانی اصلی ما از مواجهه با انفجار موارد ابتلا به ویروس انگلیسی است. تجربه نشان داده است در جاهایی که این ویروس منتشر شده، به صورت انفجاری موارد زیادی از ابتلا به این ویروس مشاهده شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود در مواجهه با این ویروس وحشی‌تر، مردم بیشتر رعایت کنند تا از چنین فاجعه‌ای جلوگیری شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.