بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی در سطح استان خبر داد . 

نصرالله بیگلری با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک صرفاً در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونا اجازه بازگشایی و فعالیت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را دارند.

وی تصریح کرد: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان هایی با وضعیت قرمز کرونا تا تبدیل وضعیت آنها به رنگ نارنجی و زرد تعطیل خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اظهار کرد: وکالت نامه های اشخاص که از تاریخ اول آذر ماه سال جاری تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شود به مدت روزهای تعطیل دارای اعتبار خواهد بود .

بیگلری افزود: نوبت دهی چهار شهر "ساری، آمل،بابل و قائم شهر" فقط از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی صورت می گیرد .

وی اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ،آموزشگاه های تعلیم رانندگی در گروه ۳ مشاغل قرار دارد شهرهای با وضعیت نارنجی فعالیت کلاس های آموزشی و آزمون آیین نامه که مستلزم تجمع افراد بوده ممنوع است .

بیگلری افزود: آموزش و آزمون عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو با رعایت پروتکل بهداشتی شامل ماسک و دستکش و شیلد جدا کننده بلامانع است .

وی گفت: آموزش ها و آزمون های آیین نامه و عملی صرفا در شهرهای دارای وضعیت زرد کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.