بهترین راه کاهش مبتلایان کووید، همکاری مردم و کاسبان است
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری کاشان گفت: امروز که آمار مبتلایان کرونا کاهش یافته بهترین راه برای تداوم این امر تقویت همکاری مردم و کسبه است و جلوگیری از تعطیلی بازار، همکاری بیشتر کسبه را می طلبد در غیر این صورت اصناف، بازاریان و صاحبان صنایع متضرر می شوند.

عباسعلی قپانی پور امروز (پنج شنبه-۴ دی ماه) در نشست هماهنگی کمیته های عملیاتی طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: با تلاش مضاعف همه دست اندرکاران مبارزه با کووید۱۹ شهرستان کاشان از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده و امیدواریم با ادامه این روند به وضعیت زرد خواهد رسید.

وی با هشدار نسبت به احتمال شدت گرفتن دوباره ویروس کرونا در کاشان تصریح کرد: اگر شهروندان به ویژه کسبه، بازاریان و صاحبان صنایع همکاری نکنند برای نجات جان مردم مجبور می شویم دوباره اصناف و کارخانه‌ها و بازار و صنایع را تعطیل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری کاشان گفت: طرح سردار شهید سلیمانی، شامل چهار کمیته عملیاتی است که مسئولیت هر کمیته به یک دستگاه واگذار شده است که عبارتند از کمیته حمایت و قرنطینه، کمیته رهگیری و مراقبت، کمیته آموزش همگانی و کمیته پایش و نظارت که در این طرح از رصد بیماری گرفته تا کنترل و درمان پیگیری می شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از همه مردم و به خصوص کسبه، اصناف و بازاریان متدین و نجیب که در اجرای پروتکل های بهداشتی کمک کردند، قدردانی می کنم و لازم است که دانشگاه علوم پزشکی آمار بهبود یافتگان بیماری کرونا را اعلام کند تا شهروندان نتیجه همکاری های خود را ببینند و لمس کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: بسیج یک نیروی پویا و فعال در تمام برهه های زمانی برای کشور است و در عرصه های مختلف مانند جنگ، سیل و زلزله و اکنون نیز در مقابله با ویروس کرونا، کمک های معیشتی، نظارتی و اجرایی همیشه پشتوانه خوب بوده و نقش بسیار موثر و غیرقابل انکاری داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.