جریمه "کرونایی" بیش از ۹۰۰۰ خودرو در کرمانشاه/ ۳۸۴ واحد صنفی پلمب شدند
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اعمال جریمه ۹۳۵۱ خودرو در استان در مدت اجرای طرح محدودیت های گسترده کرونایی در استان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در گفت وگو با ایسنا، در تشریح عملکرد پلیس در دو هفته محدودیت های گسترده کرونایی، گفت: طی این دو هفته نیروهای پلیس همگی پای کار بودند و تلاش شد تا مصوبات ستاد ملی کرونا به نحو احسن در استان اجرایی شود تا از این طریق بتوانیم شاهد کاهش سیر بیماری کرونا در استان باشیم.

وی افزود: یکی از مصوبات ستاد ملی کرونا بحث محدودیت تردد خودروها به شهرها قرمز و نارنجی بود که طی مدت اجرای طرح از ورود ۲۲ هزار و ۸۴۵ خودرو به این شهرها خودداری شد و این تعداد خودرو عودت داده شدند.

جاویدان تصریح کرد: همچنین طی دو هفته اجرای طرح به ۱۹۳۸۹ خودرو تذکر لسانی داده شد و ۹۳۵۱ خودرو نیز به ارقام ۲۰۰ هزار، ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومان جریمه شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی این مدت با توجه به محدودیت های اعمال شده تردد جاده ای در محورهای استان حدود ۴۳ درصد کاهش داشته است.

جاویدان در ادامه با اشاره انجام ۴۰۰۵ مورد بازرسی از صنوف استان در اجرای این طرح گفت: طی این مدت به ۲۵۸۴ واحد صنفی تذکر لسانی داده شد.

وی افزود: همچنین ۳۸۴ واحد صنفی استان نیز به دلیل تخلفات کرونایی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اهمیت و ضرورت مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان، گفت: تمام تلاش ما این است که با اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا، به نقش خود در این زمینه عمل کنیم.

وی افزود: پلیس حافظ جان و امنیت مردم است و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.