بیش از ۹۸ درصد شیرازی‌ها تابع محدودیت‌های کرونایی هستند
فرماندار شهرستان شیراز ضمن قدردانی از مردم این شهرستان، اعلام کرد که بیش از ۹۸ درصد از شیرازی‌ها در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی همکاری کرده و همراهی خوبی داشته‌اند.

محمدرضا امیری در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: هر قانون و مقرراتی که در سطح ملی تصویب و ابلاغ می‌شود با هدف ایجاد انسجام، نظم دهی و جهت دهی به مسائل در دستور اجرا قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: هدف قانونگذار، تسهیل شرایط و تامین رفاه مردم است و کسی هم به دنبال مچ گیری یا شناسایی افراد متخلف با این ذهنیت نیست و برعکس جامعه گاهی خواهان اعمال بسیاری از قوانین است.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونای شیراز، ادامه داد: در ماجرای شیوع بیماری کرونا، اعمال یکسری محدودیت‌ها مطالبه عامه جامعه است و دولت بر اساس این مطالبات، مقرراتی ابلاغ می‌کند.

امیری خاطرنشان کرد: در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی هم شرط بر این گذاشته شده که همه مردم خواهان این مطالبه هستند، البته منکر وجود تخلف نیستیم، برخی افراد با هر دیدگاه و انگیزه، تخلفاتی را انجام می‌دهند، اما میزان این تخلفات بسیار اندک است.

فرماندار شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های انجام شده با هدف‌ نظارت بر اجرای دقیق این طرح در شهرستان، میزان تذکرها و نهایتا تعطیلی و پلمب و برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف، کمتر از ۲ درصد بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.