سینما «قدس» همدان به پردیس سینمایی تبدیل می‌شود
مدیر سینماهای مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری همدان از تبدیل سینما قدس همدان به پردیس سینمایی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم پردیس سینمایی همدان برای اکران نوروزی ۱۴۰۰ افتتاح شود.

سعید شرفی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: سالن سینما قدس همدان یک سینمای دو سالنه شامل دو سالن ۴۰۰ و ۵۰ نفره بود و آخرین بازسازی که در این مکان اتفاق افتاده بود، در سال ۸۵ و مصادف با جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود.

وی با بیان اینکه با توجه به پیشرفت صنعت سینما و تکنولوژی‌های جدید این سالن‌ها به روز نبود، افزود: با این کار دو هدف را دنبال کردیم که شامل استانداردسازی سالن‌ها و تبدیل سینما قدس به پردیس سینمایی چهار سالنه در قالب دو سالن ۲۶۰ نفری و ۱۰۰ نفری و دو سالن ۵۰ نفری بود.

شرفی اضافه کرد: با بازسازی جدید، سطح سینما از حالت تخت به صورت پله‌ای درآمده و فضای سالن انتظار نیز بیشتر شده است و امیدواریم با توجه به شرایط فعلی و تقلیل درآمدهای سینما بتوانیم پردیس سینمایی را در نوروز ۱۴۰۰ افتتاح کنیم.

وی شرح داد: این تغییر و تحولات از طریق مجموعه بهمن سبز حوزه هنری و با درآمدهای داخلی اتفاق می‌افتد و جذب سرمایه از ارگان دیگری نداریم و اگر بودجه کافی برای افتتاح نوروز تأمین نشود در نخستین فرصت که تجهیزات را در اختیار داشته باشیم، آن را افتتاح می‌کنیم.

شرفی درباره استقبال همدانی‌ها از زمان بازگشایی سینماهای همدان هم گفت: از زمانی که وضعیت همدان زرد کرونایی اعلام شد، تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سینماهای همدان رعایت می‌شود و استقبال مردم از سینما رو به رشد بوده و اگر فیلم های خوب اکران شود استقبال بهتر هم خواهد شد اما هنوز رضایت مجموعه به وجود نیامده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.