بسیج این بار در میدان مبارزه با کرونا نقش آفرینی می‌کند
جانشین فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: بسیج مثل همیشه در تمامی صحنه ها حاضر بوده و این بار در میدان مبارزه با کرونا نقش آفرینی خواهد کرد.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاه روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان تبریز (هر خانه یک پایگاه سلامت) ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در خصوص این طرح گفت: همچنان که بسیج در طول ۴۲ سال اخیر در تمامی صحنه ها حاضر بوده، امروز نیز در میدان مبارزه با اویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم عزیز حاضر شده است .

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستورات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص کمک به مسئولین وزارت بهداشت و سایر تلاشگران عرصه سلامت، بسیج همگام و همراه این عزیزان بوده و در راستای سالم‌سازی جامعه از وجود این ویروس منحوس پای کار آمده است.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا ابراز امیدواری کرد که با همراهی، هم‌افزایی و همکاری بسیج در راستای حفظ سلامت جامعه ، بار دیگر نقش آفرینی بسیج و سایر نهاد ها و مسئولین کشوری و لشکری در دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم فهیم، شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی مخصوصا آذربایجان شرقی، ظهور و بروز پیدا کند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، با اعلام حجت الاسلام و المسلمین سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان تبریز رسما افتتاح شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.