بهبودی کرونایی ها در اسدآباد نسبت به میانگین کشوری بالاست
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: بهبودی بیماران مبتلا به کرونای شهرستان به نسبت میانگین کشوری بالاست که این امر حکایت از عملکرد خوب کادردرمان و سایر بخش های دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دارد.

مجید درویشی سه شنبه ۲۷ آبان در آیین تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در این جنگ بیولوژیکی کار جهادگونه مدافعان سلامت کمتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیست.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی جامعه کادردرمان همچنان با انگیزه مضاعف و جهادگونه در حال خدمت رسانی هستند، افزود: دو مقوله سلامت و امنیت برای هر جامعه ای حیاتی بوده و مدافعان سلامت، در راستای تأمین سلامت و ایمن سازی جامعه تلاش بی وقفه ای دارند که قابل تقدیر است.

درویشی با اشاره به اینکه درصد بهبودی مبتلایان به کرونا و عملکرد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در سطح استان بالا بوده، تصریح کرد: عدم توجه مردم به عدم برگزاری محافل دورهمی ها و مراسم ها متأسفانه از دلایل شرایط بحرانی شدن وضعیت بوده که خوشبختانه در شهرستان با ایجاد محدودیت ها مراسم های جشن، عروسی و عزا کاهش داشته و وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۵ درصد مردم اسدآباد استفاده از ماسک را پذیرفته اند و بدون ماسک در خارج از منزل حضور نمی یابند، گفت: باید با فرهنگسازی های هر چه بیشتر و پررنگ تر نسبت به آموزش جامعه شهرستان اقدام شود.

درویشی با اشاره به اینکه در حال حاضر کادردرمان سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند، خاطرنشان کرد: کادر درمان سرمایه‌های این کشور هستند و نباید با سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدافعان سلامت را به خطر بیندازیم.

به گزارش ایسنا، در پایان از تعدادی از مدافعان سلامت کادر درمان این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.