کرمانشاهیان در "وقت ورزش" اول شدند
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه از کسب مقام اول توسط کرمانشاه در چالش ملی " وقت ورزش" خبر داد.

نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اعلام نتایج چالش وقت ورزش از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی، اظهار کرد: چالش وقت ورزش ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه روز جمعه(دوم آبان) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: از چند روز پیش از برگزاری این چالش، ورزشکاران استان با انتشار فیلم‌هایی در فضای مجازی از همشهریان و سه نفر از دوستان خود می‌خواستند تا در چالش وقت ورزش شرکت کنند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان اضافه کرد: سرانجام در روز برگزاری این چالش، کسانی که دعوت به چالش را پذیرفته بودند، کلیپ‌هایی یک دقیقه ای از خود در حالی که مشغول ورزش کردن بودند را با هشتگ (#iranst) و (#kermanshahst) در اینستاگرام منتشر کردند.

وی بااشاره به تولید ۷۵۵۶ محتوا مربوط به چالش وقت ورزش در کشور، اضافه کرد: خوشبختانه مردم کرمانشاه حضوری فعالانه و سهم بسیار بالایی از کلیپ های ارسال شده به این چالش داشتند، بگونه ای که حدود ۲۲۲۹ کلیپ تهیه شده در این چالش مربوط به مردم کرمانشاه بود.

رحمانی یادآورشد: بعد از کرمانشاه، استان خراسان شمالی با ۱۹۶۸ و آذربایجان غربی با ۳۶۳ تولید محتوا با اختلاف زیادی از کرمانشاه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

وی در ادامه بابیان اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور تشویق مردم به ورزش کردن در این شرایط کرونا برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده، گفت: خوشبختانه در اکثر این برنامه‌های هیات همگانی کرمانشاه توانسته با ترغیب مردم مشارکت فعالانه آنها را در این برنامه ها رقم بزند که نمونه دیگر آن چالش روز جهانی پیاده روی بود که درآن چالش هم کرمانشاهیان پیشتاز شدند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کرمانشاه گفت: باتوجه به تاثیرات ورزش کردن در تقویت سیستم ایمنی بدن، درتلاشیم تا به منظور مقابله با بیماری کرونا مردم را بیشتر به سمت ورزش سوق دهیم، لذا با تمام توان برنامه های مختلفی را از طریق فضای مجازی در استان اجرا می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.