مراسم چهلمین روز درگذشت قائم‌مقام شورای نگهبان برگزار می‌شود
مراسم چهلمین روز درگذشت قائم‌مقام شورای نگهبان در روز جمعه (اول تیر) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف در ضایعه درگذشت مرحوم حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

قائم‌‌مقام فقید آیت‌الله جنتی که بود؟

متن این پیام به این شرح ذیل است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

شورای نگهبان در آغازین روزهای ماه رمضان امسال، در غم فقدان مرحوم حاج محمدرضا علیزاده، قائم‌مقام دبیر و با سابقه‌ترین عضو حقوقدان خود به سوگ نشست.

آن مرحوم برای شورای نگهبان عضوی مفید و مؤثر بود و برای اعضای این شورا همکاری همراه و صمیمی.

حافظه قوی، نکته‌سنجی، آشنایی با رویه‌های حقوقی و قانونی که مزیّن به حُسن‌خلق شده بود و با عشق خالصانه به ائمه اطهار، به‌ویژه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، تعالی یافته بود، از آن مرحوم خاطراتی خوش و فراموش نشدنی بر جای گذاشته است.

اما آنچه این مصیبت سنگین را برای اعضای شورای نگهبان و خانواده محترم آن مرحوم قابل تحمل کرد، همدردی گسترده‌ای بود که با داغدید‌گان صورت گرفت.

بر این اساس، شورای نگهبان قدردانی از همه بزرگوارانی که در این مصیبت، غمخوار اعضای شورای نگهبان و خانواده محترم مرحوم علیزاده شدند را وظیفه خود می‌داند و همدردی این عزیزان، به‌ویژه رؤسای محترم قوای سه‌گانه، اعضای محترم هیئت دولت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه قضایی، فرماندهان و مسئولان لشکری، اساتید مبرز حوزه و دانشگاه و چهره‌های سیاسی - اجتماعی را ارج می‌نهد و از خداوند بزرگ برای این عزیزان روزهایی سرشار از سعادت و سلامتی را مسئلت دارد.

اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان

اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان همچنین اعلام کرد مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم حاج محمدرضا علیزاده روز جمعه مورخ ۹۷/۰۴/۰۱ از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۷:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان (پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت) مصادف با شب دوم رمضان ۱۴۳۹ هجری قمری در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.