سعی کردیم با مدیریت علمی و هوشمند بیماری کرونا را تحت کنترل قرار بدهیم
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: سعی کرده ایم با مدیریت علمی، هوشمند و دیجیتال شرایط بیماری را تحت کنترل قرار بدهیم و راضی هستم از اینکه همکاران ما توانسته اند با تغییر زمان بندی شیفت، ورود بیماری را به مجتمع در حداقل موارد ممکن داشته باشیم.

"اردشیر سعدمحمدی" در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه مدیریت بحران، امداد و نجات و پدافند غیرعامل در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بسیار خوبی است که توانمندی های مبارزه با کرونا را به نمایش گذاشته و شرکت های مختلفی حضور پیدا کرده اند تا در تعامل با یکدیگر اطلاعات خود را افزایش داده و بتوانند با این بیماری بهتر مبارزه کنند و اقدام مهمی است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شرکت ملی مس در مقابله با کرونا بیان کرد: در شرکت ملی مس در راستای مبارزه با کرونا یک بیمارستان ۵۰ تختخوابی در رفسنجان با عنوان بیمارستان شهدای مس را ایجاد کرده ایم و در شهربابک نیز بیمارستانی ۲۵ تخته با تجهیزات کامل ایجاد شده است.

سعدمحمدی تصریح کرد: در مس سرچشمه ورود و خروج همه کارکنان و کارگاه ها کنترل و ضدعفونی می شود و روز گذشته یک نرم افزار رونمایی شد که به صورت هوشمند عمل می کند و وضعیت سلامت همه پرسنل مس مورد بررسی قرار گرفته و بیماری و شرایط آنها قابلیت کنترل دارد.

وی بیان کرد: حُسن نرم افزار این است که همه بیماری های افراد را به صورت مکانیزه اسکن و تحت کنترل قرار می دهیم و ارزیابی این مسائل را توسط سیستم پزشکی خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران با اشاره به اینکه همه تجهیزات مربوط به بیمارستان های سیار و اتوبوس هایی که قابلیت هرگونه کمک پزشکی را دارد، خریداری شده و در مجموعه استفاده می شود افزود: سعی کرده ایم با مدیریت علمی، هوشمند و دیجیتال شرایط بیماری را تحت کنترل قرار بدهیم و راضی هستم از اینکه همکاران ما توانسته اند با تغییر زمان بندی شیفت، ورود بیماری را به مجتمع در حداقل موارد ممکن داشته باشیم.

سعدمحمدی اظهار کرد: امیدواریم این برنامه موجب شود هدفمند، مدون وعلمی با موضوع برخورد کرده و در کاهش شیوع بیماری فنی، با سرعت و مقتدرانه اقدام کنیم.

وی درباره آموزش های HSE به همکاران مجموعه مس بیان کرد: دوره های متناوب آموزشی برگزار می شود و همکاران در ارتباط با ارزیابی فنی و آشنایی مدل های رفتاری ویروس آموزش می بینند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: کتابی با عنوان "کرونا" توسط متخصصان شرکت ملی مس به چاپ رسیده تا همکاران ما خود را با شرایط تطبیق داده و با بیماری کرونا، نحوه کنترل و عدم شیوع آن آشنا شده و در صورت بروز بیماری با حداقل زمان و کمترین آسیب دیدگی از آن عبور کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.