ربیعی: بحث استعفای روحانی در دولت مطرح نیست/ واکنش به استیضاح کشور و نفت
سخنگوی دولت درباره طرح استیضاح وزرای کشور و نفت گفت: به تعبیر امام‌خمینی(ره) معتقدیم مجلس در رأس امور است و سوال و استیضاح را حق قانونی نمایندگان و‌ از ابزارهای نظارتی مهم می‌دانیم اما باید مصالح و‌ منافع ملی را مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران درباره استیضاح برخی وزرای دولت(وزیر کشور و‌ وزیر نفت) اظهار داشت:به تعبیر امام‌خمینی(ره) معتقدیم مجلس در رأس امور است و سوال و استیضاح را حق قانونی نمایندگان و‌ از ابزارهای نظارتی مهم می‌دانیم اما باید مصالح و‌ منافع ملی را مورد توجه قرار دهیم.

ربیعی:‌ دولت باید نقد شود"کاظم جلالی" سفیر جدید ایران در روسیه با روحانی دیدار کردروحانی: مصرف بنزین ۲۰ میلیون لیتر کاهش یافته استوی افزود: آقای رحمانی فضلی در اتفاقات مبهم و‌ پیچیده چند وقت اخیر در میدان حضور داشته است. نمایندگان با درک شرایط موجود تصمیم درست‌تری خواهند گرفت. از سوی دیگر ما انتخابات را پیش رو داریم، برگزاری باشکوه‌تر‌ و‌ با مشارکت بالا همراه با امنیت آنقدر مهم است که طرح استیضاح وزیر کشور ‌مشکلاتی را در این‌ رویداد مهم به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی دولت همچنین درخصوص استیضاح وزیر نفت گفت: آقای زنگنه از کارآمدترین وزیر نفت است؛ آقای زنگنه در خط مقدم جنگ اقتصادی با آمریکاست و‌ به صلاح نمی‌دانیم ‌در این ‌جنگ یکی از‌ اصلی‌ترین سرباز‌ان ‌‌خود را تغییر دهیم.

ربیعی تصریح کرد: بحث استعفای آقای روحانی در دولت مطرح نیست و در دولت هم این ایده مطرح نیست. من آقای جهانگیزی را هم می‌شناسم و طرفدار چنین طرحی نیستند.

تکمیل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.