استانی شدن انتخابات مجلس از دستور کار پارلمان خارج شد
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در کارگروه ویژه کمیسیون متبوعش خبر داد.

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: کارگروهی برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تشکیل شده که این کارگروه امروز این ایرادات را بررسی کرد.

تشکیل کارگروه ۳ جانبه برای رفع ایرادات طرح استانی شدن انتخابات مجلس

وی با بیان اینکه در این کارگروه نمایندگان مجلس، مسئولان شورای نگهبان و وزارت کشور حضور دارند، ادامه داد: طبق یکی از مصوبات این کارگروه بحث استانی شدن انتخابات از این طرح حذف و از دستور کار مجلس خارج شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: مصوبات کارگروه تشکیل شده باید در صحن علنی پارلمان نیز بررسی شود و سپس برای بررسی به هیئت‌رئیسه پارلمان ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اضافه کرد: در ادامه جلسه امروز ایرادات لایحه مدیریت بحران کشور اعاده شده از شورای نگهبان با حضور نماینده شورای نگهبان، مسئولان سازمان مدیریت بحران کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده ۱۹۹ آیین نامه داخلی مجلس بررسی و رفع شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.