کناره‌گیری بروجردی به نفع ذوالنور برای ریاست کمیسیون امنیت
علاء‌الدین بروجردی برای نامزدی در ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ملی شورای اسلامی به نفع حجت‌الاسلام ذوالنور کناره‌گیری کرد.

محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیاتی از جلسه استمزاجی تعدادی از اعضای این کمیسیون برای انتخاب کاندیدای نهایی ریاست کمیسیون امنیت ملی، گفت: در این جلسه طبق رأی‌گیری استمزاجی که صورت گرفت، آقای بروجردی به نفع آقای ذوالنور برای کاندیداتوری در ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس کناره‌گیری کرد.

آخرین وضعیت انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی؛ کواکبیان انصراف دادبروجردی: برای ریاست کمیسیون امنیت با ذوالنور ائتلاف می‌کنماحتمال کاندیداتوری "ذوالنور" برای ریاست کمیسیون امنیت ملی قوت گرفتوی افزود: جلسه کمیسیون امنیت برای انتخابات هیئت‌رئیسه این کمیسیون در سال پایانی دوره دهم بعداز ظهر امروز(یکشنبه، ۲۶ خرداد) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از جناح اصلاح‌طلب کمیسیون امنیت ملی نیز، مصطفی کواکبیان به نفع حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس فعلی کمیسیون امنیت ملی مجلس کناره‌گیری کرده و با توجه به کناره‌گیری بروجردی به نفع ذوالنور نیز، رقابت نهایی برای تصدی ریاست کمیسیون امنیت ملی در یک سال آینده، بین فلاحت‌پیشه و حجت‌الاسلام ذوالنور خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.