روحانی: آمریکا را به زانو در خواهیم آورد
رئیس‌جمهور در جمع کارگران گفت: هر واحدی که ظرفیت تولید را توسعه دهد بیشتر از منابع صندوق توسعه بهره‌مند می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و در جمع کارگران گفت: تشکل‌های کارگری باید در برابر وزارت کار و کارفرما بایستند و بتوانند حقوق خود را بهتر بگیرند. محضر کارگران عزیز عرض می‌کنم که دولت با همه توان و امکان خود در کنار شما کارگران است.

وی افزود: هیچ‌کس تردید ندارد که رشد و تولید کشور فقط با کار، کارگران و تولید امکان‌پذیر است و وظیفه دولت است تا برای کار و تولید فعال باشد و من به وزیر کار می‌گویم که توان خود را برای اشتغال روستایی بکار گیرید.

رئیس‌جمهور ادامه داد: دیشب نامه‌ای از کمیته امداد امام خمینی (ره) به دست من رسید که در آن نوشته شده بود در سایه تلاش کمیته امداد و مقدار بودجه‌ای و حمایت بانک‌ها در سال گذشته ۱۳۶ هزار شغل جدید به وجود آوردیم که این برای من خوشحال کننده بود. افزایش تولید و صادرات بدون حضور و فعالیت بانک‌ها امکان‌پذیر نیست و باید دست به دست هم دهیم. باید مراکز آموزش کارگری و فنی‌و‌حرفه‌ای ما به روز شود و کاری کنیم دانش‌آموز ما در سال آخر دبیرستان یک مهارت داشته باشد. دانشجو باید مهارت داشته و بتواند از آن استفاده کند. این وظیفه وزارت کار و آموزش و پرورش و دانشگاه است.

روحانی تصریح کرد: تاکید کرده و می‌کنم که دولت در خدمت شما خواهد بود تا سطح اطلاعات کارگران را افزایش دهیم و اگر همه ما کنار هم تلاش کنیم خداوند نصرت را در ماه شعبان و ماه مبارک رمضان نصیب ما می‌کند و موفقیم تا دشمن را به زانو در خواهیم آورد.

وی تاکید کرد: کارگران، مردان و زنان غیور ما نخواهند گذاشت آمریکا پیروز شود و ما آمریکا را به زانو در خواهیم آورد.

رئیس‌جمهور هدف از تحریم ظالمانه و غیرقانونی آمریکا را فشار به مردم، کارگران و اقشار ضعیف جامعه دانست و با تاکید بر اینکه کارگران با تلاش در عرصه تولید و افزایش صادرات غیرنفتی، در خط مقدم مقابله با تحریم‌های آمریکا هستند، اظهارداشت: هر واحدی که ظرفیت تولید را توسعه دهد بیشتر از منابع صندوق توسعه بهره‌مند می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.