فرمانده ارتش: سپاه پاسداران از اول انقلاب در خط مقدم مقابله با ضدانقلاب بوده است
فرمانده ارتش گفت: سپاه از اول انقلاب در خط مقدم مقابله با ضدانقلاب بوده است، از اول انقلاب هرجا که مسئولین در مسئولیت خود به مشکل خورده‌اند از پتانسیل بسیج کمک گرفته و کارها را حل و فصل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم که به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: درود بر شهدای بسیج از ابتدای انقلاب جمهوری اسلامی تا امروز و درود بر تمامی جانبازان راه اسلام از جمله مدافعان حرم اهل بیت(ع) و تمام شهدایی که در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس اسلامی. دشمنان انقلاب در ذهن‌شان جدایی‌هایی ترسیم می‌کنند و فکر می‌کنند با حرف‌های‌شان می‌توانند خللی در دژ مستحکم ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی وارد کنند که اینطور نخواهد شد. بنده هنوز هم مانند گذشته وقتی که به شهرمان می روم در پایگاه آنجا حضور پیدا کرده و به عنوان بسیجی خدمت می کنم.

وی افزود: اگر از بنده بپرسند که چه جایگاهی را می خواهم، دوست دارم که جانشین سازمان بسیج باشم و اگر یک روزی از سمتم در ارتش مرخص شوم، با افتخار در پایگاه بسیج محلی انجام وظیفه می کنم. حضور ما در بسیج با هدف تو دهنی زدن به دشمنان نظام است چراکه دشمن فکر می‌کند که می توانند بین ارتش و سپاه تفرقه ایجاد کنند و حضور بنده در این مراسم، حضوری نمادین است برای کسانی که با حرف خود مسیری همانند مسیر دشمنان انتخاب می‌کنند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: از روز اولی که سپاه پاسداران تاسیس شد، ما شنونده مواضع خصمانه درباره سپاه بودیم. البته آنچه که خصمانه بوده و از زبان دشمنان می‌آید کاملا بدیهی است. سپاه پاسداران از اول انقلاب در خط مقدم مقابله با ضدانقلاب بوده است، از اول انقلاب هرجا که مسئولین در مسئولیت خود به مشکل خورده‌اند از پتانسیل بسیج کمک گرفته و کارها را حل و فصل کرده‌اند. اما یک عده دیدگاهای داخلی اشتباها از آنجا نشات می‌گیرد که سپاه را با دیگر نیروهای مسلح رسمی کشور مقایسه می‌کنند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: یکی از اقدامات تاریخی امام خمینی(ره) علاوه بر پایان دادن به سلطنت منحوس پهلوی و بیرون کردن بیگانگان و در راس آنها آمریکا که بر تمامی مقدرات این مملکت حکومت می کرد، این بود که سپاه پاسداران را تشکیل دادند. قدرت امروز سپاه و اقتدارش را مدیون امام خمینی هستیم.

وی ادامه داد: حضرت امام بدنه ارتش را به خوبی می شناختند و اصلا یکی از عوامل قدرت و صلابت ارتش، شخص امام خمینی بودند. بیانیه ایشان در ۲۹ فروردین ۵۸ که هنوز دو ماه از انقلاب می‌گذشت و در آن فرمودند که ارتش محترم با تمام ساز و برگ به میدان بیاید که این سخن ایشان نشان‌دهنده اعتماد کامل ایشان به بدنه ارتش بود.

در حال تکمیل . . .

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.