بررسی طرح تجمعات و راهپیمایی در کمیسیون آموزش مجلس
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: برخی از بندهای طرح تجمع و راهپیمایی به این کمیسیون ارائه شده بود که بعد از بررسی اعضا تأکید کردند تجمع در فضای دانشگاه‌ها باید مطابق قوانین مربوط به خود آنها انجام شود.

وی تصریح کرد: قبادیان معاون آموزشی وزارت صنعت و معدن هم برای ارائه گزارشی درباره ارتباط دانشگاه و صنعت در جلسه امروز حضور یافت.

نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: تعدادی از مواد طرح جلوگیری از تولید برنامه‌هایی توسط صداوسیما که موجب ناراحتی قومیتی و تبعیض نژادی می‌شود هم در این جلسه بررسی شد که اعضا با اصلاحاتی برخی مواد مربوط به آن را تصویب کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تعیین اعضای کمیته‌ای درباره تخلفات احتمالی دانشگاه آزاد برای جذب دانشجویان پزشکی در این کمیسیون خبر داد و گفت: اعضای این کمیته گزارشی در راستای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس به کمیسیون ارائه می‌کنند.

میرزاده اظهار داشت:اعضای این کمیته را حبیب‌الله دهمرده،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی،احمدی‌لاشکی،بنده،محمدمهدی زادهدی،اسدالله عباسی، بیرانوندی و جبار کوچکی‌نژاد تشکیل می‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.