کنایه سنگین مشاور روحانی به جهانگیری:‌ چرا معاون اول مانده‌اید؟
حسام الدین آشنا در کنایه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور گفته است:‌ صریحا از آقای جهانگیری می پرسم اگر شما نمی‌توانید منشی دفترتان را عوض کنید، ناشی از چیست و چرا معاون اول مانده اید؟

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ،‌ حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در مصاحبه خود با نشریه اندیشه پویا در کنایه‌ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفته است: صریحا از آقای جهانگیری می پرسم اگر شما نمی‌توانید منشی دفترتان را عوض کنید، ناشی از چیست و چرا معاون اول مانده‌اید؟

جهانگیری:‌ اجازه برکناری منشی خودم را هم ندارمجهانگیری: بازگشت ثبات اقتصادی به کشور مهمترین اولویت‌ دولت است

او همچنین با اشاره به مخالفت روحانی با دلار ۴۲۰۰ تومانی گفته است: جلسه دلار ۴۲۰۰ تومانی، فقط یک مخالف داشت که روحانی بود و به جهانگیری گفتم اگر دلار ۴۲۰۰ تومانی را اعلام کنی، تا اخرش باید جوابگو باشید

به گزارش تسنیم، جهانگیری حدود دو ماه پیش در مراسم مراسم گرامیداشت بیست‌ودومین سالروز ملی صادرات گفته بود: من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام، پس از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهیم.

آشنا در بخش دیگری از سخنانش به غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران نیز کنایه زده و گفته است: برای این که کرباسچی از روحانی تعریف بکند کافیست روحانی یک انتصاب را به توصیه ایشان انجام دهد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.