استفاده از ماسک به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: استفاده از ماسک به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

احمدحسین فتایی در بازدید از کارگاه تولیدی زاگرس ماسک در شهر خرم‌آباد که ۲۵ شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان لرستانی در راستای تولید اقلام بهداشتی مانند ماسک، الکل و مواد ضد عفونی می‌تواند مسئولین و مردم را در راستای کنترل و مقابله با ویروس کرونا یاری دهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بهترین راهکار مقابله با این ویروس، استفاده مداوم از ماسک و رعایت پُروتکل‌های بهداشتی است که باید به یک باور و فرهنگ عمومی تبدل شود و دستگاه‌های فرهنگی باید از تمام توان خود برای نهادینه شدن این فرهنگ استفاده کنند.

حمیدرضا مرادی، مدیرعامل شرکت راهان پارس و مدیر این کارگاه تولیدی نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و هیئت همراه، گفت: در این کارگاه ماسک سه لایه پزشکی به‌صورت تمام اتوماتیک و به روش التراسونیک تولید می‌شود و در هر شیفت کاری هشت ساعته ۲۷ نفر و در مجموع دو شیفت ۵۴ نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند.

وی افزود: در هر شیفت کاری ۳۰ هزار ماسک بسته‌بندی می‌شود و تولیدات این کارگاه به قیمت مصوب دولتی در اختیار عموم مردم و دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی قرار می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.