برخورد قانونی با برگزارکنندگان تورهای گردشگری غیرمجاز
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: با عوامل اجرایی تورهای گردشگری غیرمجاز در استان برخورد قانونی می‌شود.

سید امین قاسمی ۲۵ شهریورماه، اظهار کرد: پیرو گزارش واصله در خصوص برگزاری تورهای غیرمجاز در سطح استان تیمی از پرسنل این اداره‌کل جهت تحقیقات در خصوص صحت و سقم موضوع و محل برگزاری تورها تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در یک اقدام به‌موقع پرسنل یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی شهرستان دورود با اطلاعات به‌دست‌آمده توسط تیم تحقیقاتی از محل برگزاری تور، با هماهنگی و حضور به‌موقع در وعده‌گاه تجمعی تورهای گردشگری از برگزاری یک تور غیرمجاز به مقصد منطقه گردشگری «دره نی‌گاه اشترانکوه» ممانعت و جلوگیری به عمل آوردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به تخلف محرز و همچنین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در شرایط کنونی، با اجرای تورهای غیرمجاز در تمام مناطق گردشگری و تفرجگاه‌های استان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

قاسمی اضافه کرد: از تمام گردشگران درخواست داریم جهت حفظ سلامت خود، تورهای گردشگری غیرمجاز را همراهی نکنند و چنانچه اطلاعاتی از نحوه برگزاری این تورها و محل تجمع آن‌ها در اختیار دارند، مراتب را به میراث فرهنگی استان اطلاع دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.