جشنواره رسانه ای پیشگیری از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره مجازی رسانه ای پیشگیری از کرونا در چهار بخش تیتر و خبر، مقاله و گزارش، کلیپ خبری و عکس خبری در استان خبر داد.

"محمدعلی پیرسبزی" روز جمعه ۱۵ فروردین ماه ۹۹ گفت: بدون تردید جامعه فرهنگ و هنر و بویژه اصحاب رسانه در راه پیشگیری و مبارزه با کرونا مجاهدانه تلاش کردند.

وی با بیان اینکه شایسته بود به پاس این تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه، جشنواره ای برای تکریم و تجلیل از فعالیت آنها در دوره ویروس کرونا برگزار کنیم افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، بسیج رسانه سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این جشنواره در چهار بخش تیتر و خبر، مقاله و گزارش، کلیپ خبری و عکس خبری برگزار می شود.

پیرسبزی در ادامه با اشاره به موضوعات این جشنواره تصریح کرد: کرونا و امید بخشی به جامعه، کرونا و آگاهی بخشی به جامعه،فرهنگ سازی بهداشت عمومی، فرهنگ سازی شعار "در خانه بمانیم" ایثار و جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه های جهادی و دستگاه های مختلف استان، پاسخ به شایعات و همچنین مطالبه گری از مسئولین، محورهای اصلی موضوعات جشنواره هستند.

وی ادامه داد: هر یک از اصحاب رسانه مجاز به ارسال ۲ اثر منتشر شده در بازده زمانی اسفند ۱۳۹۸ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را از طریق پیام رسان های سروش و واتس آپ به شماره ۰۹۱۷۳۴۴۸۰۲۱ –مدیر روابط عمومی اداره کل اعلام و عنوان کرد: مهلت ارسال آثار ۲۵ فروردین ماه است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، وی پیرسبزی بیان کرد: جزئیات برگزاری این جشنواره در فراخوان و پوستر و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.