بادامچی: شفافیت مالی کاندیداها موجب کارآمدی مجلس می‌شود
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: هر چقدر شفافیت مالی برای کاندیداهای انتخابات مجلس وجود داشته باشد، به نفع توسعه کشور خواهد بود.

محمدرضا بادامچی عضو فراکسیون امید صبح امروز(۱۴آذر) پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم درباره شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: این موضوع نه تنها برای نمایندگان و کاندیداهای انتخابات، بلکه برای هر مسئول دیگری لازم و ضروری است.

وی افزود : هر چقدر شفافیت مالی برای کاندیداهای انتخابات مجلس وجود داشته باشد، به نفع توسعه کشور خواهد بود.

عضو فراکسیون امید مجلس، شفافیت مالی در میزان هزینه‌های تبلیغات انتخابات کاندیداهای مجلس را موجب کارآمدی بیشتر مجلس عنوان و تاکید کرد: بنده حاضر شخصا میزان هزینه‌های تبلیغات انتخابات را به طور شفاف اعلام کنم البته ما در دوره قبلی انتخابات مجلس نیز، آقای صوفی رئیس ستاد انتخابات امید اعلام کرد که برای ۳۰ نفر حدود یک میلیارد تومان بوده و از جیب خودمان هزینه کردیم و مهمان هیچ کس نبودیم.

بادامچی همچنین درباره وضعیت کاندیداتوری محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، گفت: بنده چیزی در این باره نمی‌دانم، اما حدس می‌زنم که در روزهای پایانی ثبت نام کند.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان در این باره خاطرنشان کرد: آقای عارف همیشه به اعضای فراکسیون امید توصیه کرده که با علاقه در این دوره از انتخابات مجلس ثبت نام کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.