روحانی: ادامه جنگ با تروریست‌ها در ادلب ضروری است
رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد پیش از سفر به آنکارا گفت: در منطقه ادلب هنوز تروریست ها حضور دارند و ادامه جنگ با تروریست‌ها در منطقه ادلب ضرورت دارد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز پیش از سفر به آنکارا به منظور شرکت در پنجمین نشست اجلاس سه جانبه سران ایران روسیه و ترکیه در فرودگاه مهرآباد تهران، گفت: اجلاس پیش رو، پنجمین اجلاس سران سه کشور در رابطه با مسئله سوریه است.

وی افزود: برای هر سه کشور مسئله امنیت منطقه حائز اهمیت است. هر سه کشور از کشورهایی هستند که در همین منطقه و در همسایگی سوریه زندگی می‌کنند و آنچه که مهم است اینکه الان قریب به ۹ سال است که مردم سوریه با مشکلات فراوان در برابر تروریست‌ها و حامیان آنها مواجه هستند.

روحانی گفت: این ۳ کشور ضامن آتش بس در سوریه هستند و اکثریت مردم سوریه تحت پرچم حاکمیت سوریه هستند اما هنوز بخش هایی در اشغال تروریست ها است. در منطقه ادلب هنوز تروریست ها حضور دارند و ادامه جنگ با تروریست‌ها در منطقه ادلب ضرورت دارد.

رئیس جمهور تاکید کرد: حضور آمریکایی‌ها حضوری تجاوزگرانه، غیرقانونی و مداخله‌جویانه در سوریه است که همواره این بخش(ادلب) از منطقه از سوریه را ناآرام نگه داشته است. مداخلات و تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمایت آنها از تروریست ها و حملات رژیم صهیونیستی به مردم سوریه و زیرساخت‌های این کشور جزو نگرانی‌های منطقه و این سه کشور است.

این خبر در حال تکمیل است...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.