نقوی‌حسینی: تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه تاثیری بر اراده ملت ایران نخواهد گذاشت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همه ملت ایران در راهپیمایی شرکت می‌کنند و به آمریکا که در راس استکبار جهانی است ثابت می‌کنند که تحریم‌ها تاثیری بر اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.

سیدحسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان سال ۴۳ سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) به جهت اعتراض به قانون ننگین کاپیتولاسیون که تحمیل آمریکایی‌ها بر ملت ایران در دوران طاغوت و همچنین سالروز شهادت شهدای دانش آموز در ۱۳ آبان ۵۷ است که سینه خودشان را در برابر گلوله‌های دشمن باز کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: تحریم‌های آمریکا علیه ایران مثل همیشه بی‌ثمر است

وی در ادامه تشریح مناسبت‌های ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان همچنین گرامیداشت روز تسخیر لانه جاسوسی که خط پایانی بر ۵۰ سال تسلط آمریکا بر ایران و این روز، برای ملت ایران روز بزرگی است و انشاالله همه ملت ایران به همراه نسل جوان کشور در راهپیمایی شرکت می‌کنند و به آمریکا که در راس استکبار جهانی است، ثابت می‌کنند که تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه تاثیری بر اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.

وی افزود: فشارهای غیرقانونی آمریکا در سال‌های گذشته تاثیر نگذاشته و باعث افزایش عزم و اراده ملت ایران شده است. ملت ایران یکپارچه در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهد کرد و شعار مرگ بر آمریکا بر فضای ایران اسلامی طنین افکن می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.