انتقاد از تهدید تشکل‌های دانشجویی توسط یک نماینده مجلس
مسئول واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نسبت به تهدید تشکل‌های دانشجویی توسط یک نماینده اصلاح طلب مجلس انتقاد کرد.

سید حمیدرضا مجتبوی، مسئول واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به تهدید یک تشکل دانشجویی در دانشگاه ایلام توسط یکی از نمایندگان لیست امید ضمن ابراز تعجب از این موضوع یادآور شد: اینکه این نمایندگان پس از رسیدن به مقصد خود تشکل‌های دانشجویی را آن هم یک تشکل دانشجویی اصلاح طلب را تهدید می‌کنند از نکات قابل توجه و عجیبی است که تنها در این سال‌ها می‌توانیم مشاهد کنیم. باید پرسید مسئولیت رفتار این نماینده و دیگر نمایندگان بر عهده چه کسی است؟ سوال اصلی متوجه تشکل‌های اصلاح‌طلب است که در بحران هویتی و شکست سیاسی قرار گرفتند. وی افزود: توصیه من به اصلاح‌طلبان این است که از مردم عذرخواهی و سعی کنند عقبه از دست رفته‌شان را بازسازی کنند. سعی کنند، بفهمند اگر اصلاح‌طلبی دنبال اصلاح است، اول از همه انتقادپذیری را تمرین می‌کند و بعد تکرار. سعی کنند بفهمند نتیجه رفتارشان جز خسران و خسارت برای مردم نبوده‌ و به دنبال رفع آن برآیند. معنای اصلاح، قطعا چیزی نیست که امروزه دست اصلاح‌طلبان است. مسئول واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: از عقیده ما، عدم تحمل مخالفان و سلب آزادی نقد، حتی از تشکل‌های غیرهمسو محکوم است؛ البته پشیمانی این دوستان از انتخابشان، سودی برای مردم ندارد.

به گزارش تسنیم، طی روزهای گذشته تهدید به حذف یک تشکل دانشجویی از سوی جلال میرزای، رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس در یک مناظره در دانشگاه ایلام، موجب انتقاد بسیاری از فعالان و تشکل‌های دانشجویی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.