پست ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود در ایام کرونا را عهده‌دار شد
مدیر کل پست استان اصفهان از اجرای تفاهم نامه همکاری پست با مراکز دانشگاهی در استان و کشور جهت ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه های دولتی و آزاد خبر داد.

حمید باقری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای وظایف ذاتی شرکت ملی پست در کاهش ترددهای مردم در دوران کرونایی توافق‌نامه ای بین پست و تعدادی از دانشگاه های دولتی استان و تمام واحد های دانشگاه آزاد در سراسر کشور جهت ثبت نام و ارسال مدارک دانشجویان جدیدالورود، منعقد شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برای نخستین‌بار ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های دولتی وآزاد در تمام ادارات و دفاتر پست دولتی انجام می شود.

مدیرکل پست استان اصفهان ادامه داد: به‌ منظور حفظ سلامت دانشجویان ورودی‌های جدید، پست استان شرایطی را فراهم کرده تا با حفظ پروتکل های بهداشتی دانشجویان جدیدالورود با مراجعه به ادارات و دفاتر پست دولتی در سطح استان ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل پست استان اصفهان، وی گفت: همکاران پست در دفاتر دولتی موظف به دریافت مدارک هویتی و تحصیلی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ها مطابق چک لیست اعلام شده دانشگاه پذیرفته شده، هستند.

باقری افزود: از دانشجویان جدید الورود درخواست می کنیم جهت ثبت نام به نزدیکترین دفتر پست دولتی مراجعه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.