سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها منصوب شد
وزیرعلوم تحقیقات و فناوری در حکمی حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمد ذبیحی را به عنوان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، منصور غلامی، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در حکمی حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمد ذبیحی را به عنوان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) منصوب کرد.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام "احمدی" درگذشت

در این حکم آمده است:

با سلام و احترام

ضمن ابراز تاسف و تاثر از ضایعه رحلت حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر احمد احمدی، جناب‌عالی را که مورد وثوق، اعتماد و قائم مقام ایشان بوده‌اید به سرپرستی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) منصوب می‌کنم. امید است با اتکال به خداوند متعال در رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حفظ بیت‌المال، اعمال سیاست‌های مؤثر در صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن سازمان، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر ذبیحی پیش از این معاون پژوهشی و قائم مقام سازمان سمت بوده و دارای درجه اجتهاد از حوزه علمیه و مدرک دکتری فلسفه از دانشگاه تهران است. وی در سال ۱۳۸۰ به عنوان استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه معرفی شد.

به گزارش تسنیم،‌ حجت‌الاسلام احمدی رئیس فقید سازمان سمت ساعات پایانی روز جمعه (۱۸ خرداد) به‌ دلیل عارضه قلبی‌ جان به جان‌ آفرین تسلیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.