روز قدس پرشور| آیت‌الله خاتمی: حرکت روز قدس مصداق جهاد و عمل صالح است
خطیب نماز جمعه تهران گفت:‌ حضور در خیابان‌های سراسر کشور عبادتی سیاسی بود که جایگاه والا و شایسته‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، در خطب‌های نماز جمعه این هفته(۱۸ خرداد) با اشاره به روز قدس امسال، گفت: حضور در خیابان‌های سراسر کشور عبادتی سیاسی بود که جایگاه والا و شایسته‌ای دارد.

بیشتر بخوانید اسرائیل و آمریکا در موضوع معامله بزرگ دچار خواب‌آلودگی هستند

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حرکت روز قدس ۵ عنوان قرانی و روایی دارد، گفت: این حرکت گامی دشمن ستیز است که دشمن را به خشم می‌آورد. گام‌هایی که در خیابان‌ها علیه ظالمان عصر برداشتید، مصداق عمل صالح است مانند نماز، روز و حج خانه خدا. قران کریم بیعت با نبی اکرم را بیعت با خدا می‌داند و بیعت با پیامبر را مورد رضای خداوند می‌داند و مختص زمان خاصی نیست و امروز می‌توان با آرمان‌های ایشان بیعت کرد. امروز شما پیمان ظلم‌ستیزی با پیامبر بستید و مصداق بیعت با پیامبر است.

وی افزود: حرکت امروز شما مصداق جهاد بود و جهاد فقط رنگ نظامی در میدان جنگ ندارد. هر تلاشی در میدان خدا نامش جهاد است. مومن هم در جبهه جنگ می‌جنگد و هم با زبان و تردید نکنید مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنگ با این دو بود. آرزوی نتانیاهو و ترامپ این است که این شعار در جامعه ما نباشد. به ترامپ و نتانیاهو می‌گویم که تا خوی استکباری شما هست، طنین مرگ بر آمریکا و اسرائیل شنیده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.