خجسته: وزارت اقتصاد در زمینه صدور LC‌ کنترل بیشتری داشته باشد
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: وزارت امور اقتصاد و دارایی باید بر روی صدور LC‌ کنترل بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲ خرداد ) قوه مقننّه در تذکر شفاهی با خطاب قرار دادن وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: در مدت یک ماه گذشته ۱۰ میلیارد دلار LC باز شده که صدور آنها باید کنترل شود.

وی با بیان اینکه وزارت امور اقتصاد و دارایی باید بر روی صدور LC‌ها کنترل بیشتری داشته باشد زیرا این اقدامات موجب خروج دلار از کشور می‌شود، ادامه داد: در ۵ ماه آینده نیاز به دلار افزایش می‌یابد و به وزیر اقتصاد تذکر می‌دهم تا از خروج دلار جلوگیری کند.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه در استان همدان سرمازدگی به صورت ویژه رخ داده است، ادامه داد: از وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور درخواست می‌کنیم تا نسبت به خسارات وارد شده به کشاورزان همدانی اقدامات جدی‌تری داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه همدان به عنوان پایتخت کشورهای آسیایی انتخاب شده و اجلاس جهانی گردشگری در این شهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از رئیس‌جمهور و متولیان این امر می‌خواهم تا در این موضوع ورود کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.