واعظی: آمریکا و اسرائیل و برخی کشورها روی اتفاقات آبان‌ماه حساب بازکرده بودند
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: باید از همه ارگان‌ها و نیروهای امنیتی و انتظامی، از سپاه و بسیج تشکر کنیم که در زمان کوتاه اقدام خوبی انجام دادند و مردم هم کار بزرگ‌تر را انجام داده و در سراسر کشور به‌صورت میلیونی در میدان حاضر شدند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: برخی کشورها از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین برخی کشورهای ارتجاع منطقه و برخی کشورهای اروپایی برای اتفاقاتی که در آبان‌ماه افتاد خیلی حساب بازکرده بودند و برنامه‌ریزی و مصاحبه انجام داده بودند.

روحانی: مصرف بنزین ۲۰ میلیون لیتر کاهش یافته استواعظی: رئیس‌جمهور اواخر آذر به مالزی و ژاپن سفر می‌کند/روحانی مخالف اجرای طرح بنزینی نبودوزیر کشور در پاسخ به انتقاد از نحوه اطلاع رسانی سهمیه بندی بنزین: از صداوسیما بپرسیدنمکی: آنفولانزا در حال ریشه‌کن شدن استآذری‌جهرمی: حمله سازمان‌یافته سایبری توسط سپر امنیتی دژفا دفع شدوی افزود:اینکه این اتفاقات در ۴۸ ساعت پایان یافت، آنها را بهم ریخت و برای اینکه حرف‌های گذشته‌شان را اصلاح کنند به اظهاراتی که معلوم است پراکنده‌گویی بوده و پایه و اساسی ندارد متوسل شدند. ما اول باید از همه ارگان‌ها و نیروهای امنیتی و انتظامی، از سپاه و بسیج تشکر کنیم چون در زمان کوتاه اقدام خوبی انجام دادند و مردم کار بزرگ‌تر را انجام دادند و در سراسر کشور به‌صورت میلیونی در میدان حاضر شدند و مخالفت خود را با این‌گونه روش‌ها و تخریب‌ها اعلام نمودند. این حضور نشان‌دهنده اقتدار کشور، مردم و نظام است و دشمنان ما در مقابل منفعل شدند. ما کشورها را در این نوع شرایط، خوب می‌شناسیم و مراودات‌مان را بر همین اساس تنظیم می‌کنیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.