ذوالفقاری: باید برای اربعین سال آینده از الان کار کنیم
رئیس ستاد اربعین گفت: باید کارها را در زمینه زیرساخت‌ها باید از الان آغاز کنیم و نباید کار را به به ماه‌های منتهی به اربعین بیندازیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری پیش برویم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حسین ذوالفقاری رئیس ستاد اربعین حسینی در جلسه این ستاد که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد طی سخنانی گفت: به مردم و زائران عزیز تاکید می‌کردیم که حتما در سامانه سماح ثبت‌نام کنند، مردم با ثبت نام در این سامانه، یک شماره تلفن همراه وارد می‌کردند.ما بیش از ۳ میلیون تلفن‌همراه زوار را داشتیم و ارتبطات مستقیمی بین ستاد و دستگاه‌ها با زوار برقرار شد.

وی افزود: وقتی زائران از مرز خارج می‌شوند ارتباط تلویزیونی و رادیویی ندارند ولی ارتباط و انتقال پیام که اهمیت دارد، از این طریق وجود داشت و انجام شد.

رئیس ستاد اربعین حسینی تصریح کرد: باید کارها را در زمینه زیرساخت‌ها باید از الان آغاز کنیم و نباید کار را به به ماه‌های منتهی به اربعین بیندازیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری پیش برویم. نکته دیکر اینکه باید به ستادهای اربعین استانی را تقویت کرده و آنها باید اختیارات لازم را داشته باشند تا ساماندهی بهتری برای سال آاینده داشته باشیم. همچنین باید مدت زمان اقامت زائران در عراق به حداقل برسد و بار زحمت را از دوش عراقی‌ها کاهش دهیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.