بوسه قاسم سلیمانی بر دست روحانی
در شرایطی که منتقدان دولت برای در سیبل قرار دادن دولت گوی سبقت از یکدیگر می‌دزدند سردار فاسم سلیمانی در نامه‌اش به روحانی، از او تمام قد قدردانی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، خط و نشان‌های ایران وآمریکا بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ هر روز بیشتر شد تا این‌که اعلام خروجآمریکا از برجام خط بطلانی کشید بر تمام اصلاح روابطی که در طول دوران دولت دوماوباما و دولت اول روحانی ایجاد شده بود، حالا باردیگر این دو کشور پنجه در پنجهیکدیگر قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند تا مچ دیگری را به خاک بزنند.

هرچند در طول چهل سال گذشته این اولین رویاییایران و آمریکا نبوده است اما به جرات می‌توان گفت نخستین باری است که ایران بااتخاذ سیاست‌های دقیق آمریکا را به کنج رینگ رانده و است و این بار اجماع جهانی درجهت حمایت از ایران و علیه آمریکاست.

نامه سردار سلیمانی به روحانی

بعد از خروج آمریکا از برجام در حالی که جهان درشوک این اقدام بود منتقدان دولت از همان دقایق اول تاختن به دولت را آغاز کردند وپس از تصویب تحریم‌های جدید آمریکا دوز انتقادات با شدت و حدت بیشتری روانه خیابانپاستور شد. از آن‌جایی که دولت دوازدهم خود را دولت اعتدال می‌دانست به‌دور از هرگونه عجله امور را با تامل به پیش برد و کم‌کم انتقادها جای خودش را به تمجیدهاداد تا جایی که صحبت‌های حسن روحانی در سفر استراتژیکش به سوئیس و اتریش تحسین سردارقاسم سلیمانی را برانگیخت.

حسن روحانی که در دیدارش با ایرانیان مقیم سوئیسخط و نشانی جدی برای ایجاد موانع بر سر راه نفت ایران کشید و گفته بود «آمریکایی‌هامدعی شده‌اند که می‌خواهند به طور کامل جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند. آن‌هامعنی این حرف را نمی‌فهمند، چرا که این اصلا معنی ندارد که نفت ایران صادر نشود وآن وقت نفت منطقه صادر شود. اگر شما توانستید، این کار را بکنید تا نتیجه‌اش راببینید.»بلافاصله با واکنش سردار سلیمانی مواجه شد. او در نامه‌ای خطاب به حسن روحانینوشت:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

آن‌چه از فرمایشات حضرتعالی در رسانه‌ها منعکس شد، مبنی بر این‌که اگر نفت جمهوری اسلامی ایران صادر نشود، تضمینی برای صدور نفت کل منطقه نمی‌باشد و بیانات بسیار ارزشمندی که در موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی فرمودید، مایه مباهات و افتخار است.

حقیر به عنوان سرباز ولایت و این ملت سرفراز و با همه جان به حضور جنابعالی عرض می‌کنم: این همان دکتر روحانی است که ما شناخت داشتیم و داریم و می‌بایست باشد. شما با سخنان حکیمانه، ارزشمند و قدرتمندانه خودتان رهبر عزیز، ملت بزرگوار ایران اسلامی و مسلمانان جهان را سرافراز نمودید.

دست شما را برای ایراد این سخنان به‌موقع، حکیمانه و صحیح می‌بوسم و برای هر سیاستی که مصلحت نظام اسلامی باشد، در خدمت هستیم.

برادرتان قاسم سلیمانی»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.