کرونا فرصت‌ تقویت زیرساخت‌های آموزش مجازی را به‌وجود آورد
رئیس دانشگاه لرستان گفت: کرونا فرصت‌هایی برای تقویت زیرساخت‌های آموزش مجازی و تداوم فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی فراهم کرد.

دکتر خسرو عزیزی شنبه ۲۹ شهریور در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان اظهار کرد: خوشبختانه با وجود شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تعطیل نشد، بلکه با تغییر روش‌ها و رویکردها، به خوبی از ظرفیت و پتانسیل‌های فضای مجازی برای تداوم اینگونه فعالیت‌ها استفاده شد و در آینده نیز بایستی همین روند، تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مجازی ویژه دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی، بایستی تلاش شود مشارکت بیشتر از گذشته افزایش یابد.

عزیزی عنوان کرد: اگرچه شیوع کرونا، آسیب‌هایی به جامعه وارد کرده اما در زمینه آموزش و فعالیت دانشگاه‌ها، فرصت‌هایی نیز برای تقویت زیرساخت‌های آموزش مجازی و تداوم فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی، فراهم کرد.

رئیس دانشگاه لرستان، افزود: در آینده و در دوران پَسا کرونا، بدون شک روش آموزش در دانشگاه‌ها از نوع آموزشی ترکیبی، یعنی تلفیقی از مجازی و حضوری خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: کنگره استانی ۶۳۰۰ شهید والامقام لرستان با کیفیت هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شود.

عزیزی بیان کرد: این کنگره ۲۲ کمیته دارد که دو تا از آن‌ها در رابطه با دانشگاهیان استان است که امیدوارم با تلاش هرچه بیشتر بتوانیم وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن انجام بدهیم.

رئیس دانشگاه لرستان در پایان از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه خواست مشارکت هرچه بیشتری در فعالیت کمیته‌های دانشگاهیان کنگره بزرگداشت ۶۳۰۰ شهید والامقام استان داشته باشند تا از همه ظرفیت‌های دانشگاهیان برای مشارکت هرچه بهتر و بیشتر در برگزاری کنگره مذکور استفاده شود.

در این جلسه، برنامه‌های پیشنهادی تشکل‌های مختلف دانشجویی دانشگاه لرستان، براساس شرایط شیوع بیماری کرونا، ارائه و مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورا قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.