زیان ۷ میلیارد تومانی شهرداری مهدیشهر از کرونا/ توزیع رایگان ۳۰ هزار ماسک
رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر از توزیع ۳۰هزار عدد ماسک و مواد ضد عفونی دربین شهروندان مهدیشهری خبرداد.

علیقلی پارسا در مراسم تجلیل ازخبرنگاران شهرستان مهدیشهر اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا شهرداری و شورای شهر با همت خیرین و مردم نیکوکار این شهر به تهیه و توزیع ماسک و همچنین مواد ضدعفونی و توزیع بین کارمندان و شهروندان مهدیشهری اقدام کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری مهدیشهر به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در بخش های مختلف بالغ بر۷میلیارد تومان زیان دیده است خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات مالی،کارهای عمرانی این شهرداری متوقف نشده است و در حال انجام است.

پارسا از فراخوان طراحی المان‌های میادین شهر مهدیشهر خبر داد و افزود: شهرداری در خصوص زیباسازی منظر شهری و هویت بخشی به میادین شهر اقدام به برگزاری طراحی المان‌های میادین شهر کرده و از کلیه افراد حقیقی و حقوقی فعال در زمینه های طراحی، معماری، شهرسازی، هنرمندان ، دانشجویان، متخصصین و افراد علاقمند به حوزه معماری منظر و طراحی شهری دعوت کرده تا با توجه به ویژگی‌های فرهنگی، مذهبی، تاریخی شهر مهدیشهر در این فراخوان شرکت کنند.

رئیس شورای شهر مهدیشهر از رفع مشکل کارخانه آسفالت مهدیشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت جدید شهرداری مهدیشهر مشکل فنی کارخانه آسفالت وهمچنین قسمت سنگ شکن این مجموعه رفع ونوسازی شده و در حال حاضر در حال فعالیت است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری برای بهبود آسفالت معابر این شهر خاطرنشان کرد:در حال حاضر آسفالت ریزی بیش از ۱۸هزارمترمربع در سطح شهر مهدیشهر در حال انجام است.

پارسا یا اشاره به نزدیک بودن هفته دولت،از افتتاح ساختمان شهرداری مهدیشهر در این ایام خبر داد و افزود: جهت راه اندازی اداره تعاون روستایی شهرستان مهدیشهر فضایی از سوی شورا و شهرداری مهدیشهر به این دستگاه اجرایی اختصاص یافت که این اداره نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

سید جعفرحسینی شهردار مهدیشهرنیز در این مراسم با بیان اینکه جامعه ای که اصحاب رسانه آن پویا وفعال باشد آن جامعه در مسیر درست قرار می‌گیرد گفت: در چنین جامعه ای، شهروندانی پرسشگر وشهرداری پاسخگو باید داشته باشیم تا مسیر مدریت شهری به درستی پیموده شود .

وی با اشاره به اینکه این شهرداری آمادگی کامل برای شفاف سازی فعالیت‌های خود را دارد تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه امسال شفاف سازی عملکرد مالی شهرداری مهدیشهر به طور کامل عملیاتی شده ودر معرض عموم شهروندان قرارخواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.