تدابیر پلیس بوشهر هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونا در ایام محرم
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: نیروی انتظامی در استان بوشهر برای تامین امنیت عزاداری ایام محرم و صفر تابع مصوبات ستاد مبارزه با کرونا استان است.

سردار خلیل واعظی در جلسه هماهنگی مراسمات و عزاداری های ایام محرم و صفر که در مصلای نماز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مداحان اهل بیت و مسئولان فرهنگی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: فرماندهی انتظامی استان آمادگی کامل برای تامین نظم و امنیت هیئت های عزاداری را دارد.

وی بیان کرد: تدابیر و پیش بینی های لازم اندیشیده شده است و ان‌شالله با رعایت پروتکل های بهداشتی به بهترین شکل ممکن عزاداران حسینی در مراسمات عزاداری های سرور سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) شرکت می کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به نقش موثر مداحان در دوره انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در مراسمات مذهبی ماه محرم و صفر اشاره کرد و افزود: مداحان اهل بیت با توجه به وضعیت فعلی و شیوع ویروس کرونا و برای حفظ جان مردم با ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و نیروی انتظامی و سایر سازمان های متولی همراهی داشته باشند و نیروی انتظامی همیشه با پوشش امنیتی و انتظامی همچون سالیان گذشته وظیفه خود می داند که در کنار مداحان و عزاداران حسینی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.