سردار رزمجو: سلامت محور اصلی توسعه کشور است
همایش تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت استان بوشهر با حضور فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام این استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در همایش تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت این استان در سخنانی توضیح داد: شهدای سلامت، سلامتی خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا جایی که در راه دفاع از سلامت بندگان خدا و جامعه به لقاء الله پیوستند.

وی در این آیین سلامت را محور اصلی برای توسعه و پیشرفت پایدار یک جامعه دانست و افزود: سلامت راهی پویا است که از نیازهای اولیه انسان آغاز می‌شود و تا بالاترین ابعاد شکوفایی و رشد و تعالی روحی، جسمی و معنوی انسان‌ها را در بر می‌گیرد. هر تلاشی که در زمینه سلامت و تندرستی انسان با الهام از رهنمودهای حیات بخش اسلام صورت گیرد تلاشی مقدس است که می‌توان آن را مصداق روشنی از اعمال صالح فرد و عبادات ثمربخش او دانست. همچنین دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بوشهر نیز در این مراسم گفت: دشمن امروز ما کرونا می باشد و مهم این است که سربازانی هستند که در خط مقدم این مبارزه حاضر هستند و دارند با این دشمن می‌جنگند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی بر این بیماری فداکاری می‌خواهد و این فداکاری فقط به تقدیم جان خلاصه نمی‌شود بلکه لازم است برای جلوگیری از شیوع این بیماری، از حضور در مراسمات، برنامه‌ها و تجمعات خودداری کنیم و دستورالعمل‌ها را نیز رعایت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.