کرونا در مراسم عروسی جولان می‌دهد
جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اعلام کرد: علی‌رغم هشدارهای مکرر، گزارش‌های دریافتی و بازدیدهای میدانی حکایت از عدم توجه به پروتکل توسط صاحبان مراسم جشن عروسی بود، در این راستا با برخی از مدیران تالارها برخورد قضایی صورت گرفت ولی کماکان از وضعیت موجود نگران هستیم.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا قبل از بازگشایی محدود تالارهای پذیرایی با ظرفیت حداکثر ۵۰ درصد، گزارش‌های متعددی از برگزاری مجالس جشن و عروسی در باغات اطراف شهرها وجود داشت که متأسفانه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی نادیده گرفته می‌شد و گاها تجمعات بیش از چند صد نفر بود.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین ادامه داد: به‌ناچار و ناگزیر و بنا به درخواست‌های مکرر، ستاد کرونا تصمیم گرفت که مجوز تالارها با ظرفیت محدود ۵۰ درصدی را صادر کند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم هشدارهای مکرر، گزارش‌های دریافتی و بازدیدهای میدانی حکایت از عدم توجه به پروتکل توسط صاحبان مراسم جشن عروسی بود، در این راستا با برخی از مدیران تالارها برخورد قضایی صورت گرفت ولی کماکان از وضعیت موجود نگران هستیم.

حبیبی بابیان اینکه با ازدواج آسان، کم‌هزینه و ساده می‌توانیم کرونا را ناکام و زندگی را برای خود و اطرافیان و دوستان شیرین کنیم، عنوان کرد: از خانواده‌ها انتظار داریم که مجالس عروسی خود را در صورت امکان به زمان دیگری موکول کنند و در صورت اصرار و ضرورت به‌صورت خانوادگی و محدود برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.