راه‌اندازی خط تولید دستکش یک‌بارمصرف در لرستان
معاون استاندار لرستان از راه‌اندازی خط تولید دستکش یک‌بارمصرف برای تأمین نیاز استان خبر داد.

اسد عبدالهی امروز در حاشیه بازدید از کارخانه‌های صنایع پزشکی و بهداشتی افرند و داروسازی دانا کاسیان لرستان شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد، اظهار کرد: همکاری مردم استان در رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا بسیار خوب و قابل تقدیر بوده است.

وی تصریح کرد: در زمینه تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم استان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و بخش مهمی از این اقلام در داخل خود استان تولید می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان خاطرنشان کرد: در بحث تولید الکل، مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشوی دست نیاز استان تأمین و به مرحله‌ای رسیده‌ایم که اقلام مورد تقاضای استان‌های دیگر را نیز تولید می‌کنیم.

عبدالهی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده، ماسک به‌عنوان یکی دیگر از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم توسط تولیدکنندگان داخلی تأمین و به اندازه کافی در داروخانه‌های سطح استان به تفکیک توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: از دیگر مشکلات استان کمبود دستکش یک‌بارمصرف است که با آغاز به کار اولین واحد تولیدی استان، نیاز شهرستان خرم‌آباد تأمین‌شده و با اقدامات انجام گرفته طی چند روز آینده یک خط تولید جدید راه‌اندازی و اقدام به تهیه این کالا برای تهیه نیاز تمام شهرستان‌های استان خواهد کرد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: نیاز استان به اقلام بهداشتی برای کادر درمانی و پزشکی به‌عنوان اولویت اول و نیاز سایر مردم استان در مرحله بعدی است که بخش عمده‌ای از این اقلام تأمین‌شده و مابقی نیاز مردم از خارج استان تهیه و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.